Antoniego Marinellego



Wszystka wiedza, jaką ludzie zgromadzili przez wieki na temat Antoniego Marinellego, jest teraz dostępna w Internecie, a my zebraliśmy ją i uporządkowaliśmy dla Ciebie w najbardziej przystępny sposób. Chcemy, abyś mógł szybko i sprawnie uzyskać dostęp do wszystkich informacji o Antoniego Marinellego, które chcesz poznać, aby Twoje doświadczenie było przyjemne i abyś czuł, że naprawdę znalazłeś informacje o Antoniego Marinellego, których szukałeś.

Aby osiągnąć nasze cele, dołożyliśmy starań nie tylko w celu uzyskania najbardziej aktualnych, zrozumiałych i prawdziwych informacji o Antoniego Marinellego, ale także upewniliśmy się, że wygląd, czytelność, szybkość ładowania i użyteczność strony są tak przyjemne, jak to tylko możliwe, abyś mógł skupić się na tym, co najważniejsze, czyli na poznaniu wszystkich dostępnych danych i informacji o Antoniego Marinellego, bez konieczności martwienia się o cokolwiek innego - my już zajęliśmy się tym za Ciebie. Mamy nadzieję, że udało nam się osiągnąć nasz cel i że użytkownik znalazł poszukiwane informacje o Antoniego Marinellego. Witamy Cię i zachęcamy do dalszego korzystania z scientiapl.com .

Anthony Marinelli
Anthony Marinelli na Tonight Show w Jay Leno, 16 marca 2006
Marinelli w The Tonight Show z Jayem Leno w marcu 2006 r.
Informacje ogólne
Imi i nazwisko Anthony Joseph Marinelli
Urodzi si ( 1959-03-19 )19 marca 1959
Burbank, Kalifornia , USA
Gatunki
Zawód (y) Muzyk, kompozytor, dyrygent, autor tekstów, producent
Instrumenty Fortepian, perkusja, syntezator ( Synclavier , ARP 2600 , Mini Moog )
lata aktywnoci 1977-obecnie
Etykiety
Akty powizane
Stronie internetowej anthonymarinelli .com

Anthony Marinelli (ur. 19 marca 1959) to amerykaski muzyk , kompozytor i dyrygent . W swojej wczesnej karierze komponowa i wykonywa akompaniament na syntezatorze do albumów, w tym Thriller Michaela Jacksona (1983). Marinelli nagrywa take z Lionelem Richie , Kennym Logginsem , Herbem Alpertem , Supertrampem , The Crystal Method , Billym Childsem i Jamesem Brownem .

Marinelli by specjalista w produkcji Quincy Jones 'soundtracku do Stevena Spielberga ' S Kolor purpury (1985) i skada si z Young Guns (1988), Graveyard SHIFT (1990) Zostawi Las Vegas (1996), i spraw wewntrznych (2000 ).

Nie liczc seriali telewizyjnych i reklam, filmografia Marinellego obejmuje ponad sto filmów fabularnych z nominacj do nagrody AACTA za australijski film My Forgotten Man (1993). Dla telewizji zdoby nagrod Daytime Emmy Honors Award za prac w serialu Santa Barbara (1986-87). Marinelli zdoby take cztery nagrody Clio , dwie nagrody AICP , dwie nagrody ADDY , trzy nagrody Indian Telly Awards oraz nagrod Cannes Silver Lion za wkad w muzyk do reklam telewizyjnych. Skomponowa muzyk do niesawnej wersji Jajko sadzone do reklamy telewizyjnej This Is Your Brain w telewizji Drugs .

Marinelli by wspózaoycielem, inkubatorem i gospodarzem Levels Audio Post, usugi postprodukcyjnej; przedsiwzicie obsugiwao programy telewizyjne: American Idol ( Fox ), The Bachelor ( ABC ), Teen Choice Awards (Fox) i MTV Award Shows . W teatrze muzycznym Marinelli ukoczya BollyDoll , ekstrawagancj gatunku Bollywood z artystk wizualn i wokalistk, Amrit Sen, wyreyserowan przez Shekhara Kapura w 2013 roku.

To

Carmine Marinelli, Zubin Mehta i Anthony Marinelli przerwa w 50. rocznicowym koncercie Mehty z LA Phiharmonic w Disney Hall  czwartek, 13 grudnia 2012  fot. Dante Marinelli
Carmine Marinelli (z lewej), Zubin Mehta
i Anthony Marinelli (2012)

Anthony Marinelli jest synem Carmine Marinelli (urodzony w Vinchiaturo , Molise), byego mistrza wasnoci w centrum sztuki widowiskowej Dorothy Chandler . Marinelli zainteresowa si twórczoci swojego ojca i w dziecistwie by naraony na opery, balet, musicale i symfonie. Marinelli zosta osobicie przedstawiony Charliemu Chaplinowi , Frankowi Sinatrze , Zubinowi Mehcie i Katharine Hepburn . Uczestniczy w corocznych ceremoniach wrczenia Oscarów ze swoj rodzin, zaczynajc w wieku dziewiciu lat.

Wpywy

Marinelli zdecydowa si na karier muzyczn po wysuchaniu Switched-On Bacha (1968) Wendy Carlos . Oprócz kompozytorów klasycznych, inne wczesne wpywy mieli Keith Emerson , Keith Jarrett , John Williams , Ennio Morricone i Jerry Goldsmith . Marinelli wymienia Arthura B. Rubinsteina , Jacka Nitzche , Quincy Jonesa i Giorgio Morodera jako swoich mentorów.

Edukacja

Lekcje gry na fortepianie Marinellego rozpoczy si w wieku szeciu lat, a on gra profesjonalnie z Lamontem Dozierem i innymi artystami Motown w wieku szesnastu lat. Studiowa gr na fortepianie i teori muzyki u Lowndesa Maury'ego w latach 1967-1975. Uczy si gry na syntezatorze u Clarka Spanglera (1975-80) i kontynuowa gr na fortepianie u Terry'ego Trottera (1976-80), Spuda Murphy'ego (kompozycja muzyczna w latach 1978-85) i Hansa Piwo (dyrygujcy w latach 1993-99). Marinelli studiowa improwizacj jazzow pod kierunkiem Charlie Shoemake od 1978 do 1982 roku.

W 1977 Marinelli ukoczy pierwsz klas koedukacyjn w Providence High School w Burbank w Kalifornii . Studiowa gr na fortepianie i kompozycj muzyczn w University of Southern California School of Music oraz gra w Los Angeles z zespoem Night Flight z udziaem Billy'ego Childsa i wokalistki Dianne Reeves . Marinelli uczszcza do USC od 1977 do 1982 roku, ale wycofa si z ofertami filmowymi i nagraniowymi w toku.

Marinelli by jednym z dziesiciu dyrygentów wybranych do wzicia udziau w czwartym dorocznym BMI Film Conducting Workshop w 2001 roku.

ycie osobiste

Marinelli i jego ona Cynthia mieszkaj z trójk dzieci w okolicach Los Angeles. Marinelli posiada podwójne obywatelstwo (Stany Zjednoczone i Wochy); jego woskie obywatelstwo jest dziedziczone przez rodowód jego ojca. Jest licencjonowanym trenerem piki nonej i posiadaczem karnetu LA Galaxy od czasu przeprowadzki zespou do Carson w Kalifornii w 2003 roku. Od 1980 roku jest mecenasem Filharmonii w Los Angeles i jest czonkiem-zaoycielem Electronic Music Alliance (EMA). ).

Synclavier syntezatory

Marinelli zainteresowa si syntezatorami analogowymi w modoci. Jego instruktor gry na fortepianie zna innego ucznia o tych zainteresowaniach i przedstawi Marinelli Brianowi Banksowi. Marinelli i Banks stali si znani z wystpów jako duet syntezatorowy, w tym jako otwieracz dla Filharmonii w Los Angeles w 1980 roku.

Anthony Marinelli i Brian Banks KFAC symulacja radiowa na ywo z Muzeum Historii Naturalnej w Los Angeles, sierpie 1979.
Anthony Marinelli i Brian Banks KFAC na ywo symulacja radiowa z Muzeum Historii Naturalnej w Los Angeles, stycze 1980 r.
Marinelli i Banks, sierpie 1979 i stycze 1980.

Na ywo KFAC radiofonii klasyczne utwory takie jak Toccata i fuga d-moll BWV 565 , fuga g-moll, may, BWV 578 , Beethoven Symphony nr 8 F-dur , Czajkowski Romeo & Juliet Fantasy Overture i innych przedstawie jak syntezator Marinelli za grupa The Synners rozszerzya swój zasig.

Nastpnie Marinelli i Banks poczyli siy ze zdobywc nagrody Emmy kompozytorem Arthurem B. Rubinsteinem , tworzc jedn z pierwszych znanych cyfrowo zsyntetyzowanych cieek muzycznych, Blue Thunder , wydan w 1983 roku. Trio poczyo si z Cynthi Morrow jako The Beepers i ich piosenki Video Fever i Long Line Leading To Men stworzyy ciek dwikow do filmu WarGames z 1983 roku . Piosenka Beepers Theme from Blue Thunder (Murphy's Law) zostaa uyta w Blue Thunder z instrumentaln wersj zamykajc film.

Przemys filmowy wyrazi zainteresowanie technologi syntezatorów, podczas gdy Banks i Marinelli jednoczenie stali si ekspertami w praktycznym zastosowaniu nowej technologii. Banks i Marinelli stworzyli polaroid cieki dwikowej Quincy Jones do Koloru fioletu (1985) dostpnej reyserowi Stevenowi Spielbergowi podczas krcenia i montau. Ten proces pozwoli na napisanie partytury w caoci przed zatrudnieniem muzyków orkiestrowych.

"...Anthony bardzo zaangaowa si w doradztwo przy rozwoju Synclaviera. Wiele rzeczy, które s na instrumencie, to nasza wina! To mie uczucie by zaangaowanym w rozwój instrumentu muzycznego."
Brian Banks, Synthesizer Upstarts Conquer Hollywood, Klawiatura , wrzesie 1987, autor: Jeff Burger

Dyrektor generalny studia

Od 1977 do 1983, Marinelli's Synner Productions pracowao w przebudowanym domu przy basenie w domu jego rodziców, ostatecznie wyposaone w New England Digital Synclavier II, 24-ciekow tam analogow i mikser oraz Dolby Spectral Recording z redukcj szumów dla projektów filmowych. Marinelli przeniós si na cyfrowe z syntezatorem Synclavier Direct to Disk i tam cyfrow przed renowacj i przeniesieniem studia do okoo 1913 roku, w stylu Art Deco, do budynku przy 1606 N Highland w Hollywood.

Produkcje sonaru

W latach 1983-1993 Marinelli i Brian Banks dziaali i tworzyli kompleks trzech studiów na rogu Hollywood Blvd i Highland Blvd jako Sonar Productions. Studio zostao zaprojektowane przez Breta Thoeny'ego i skonstruowane przez inyniera dwiku Marinellego, Marka E. Curry'ego. W tym czasie zespó pracowa indywidualnie i razem; godne uwagi osignicia to: WarGames (1984), Starman (1984), Kolor fioletowy (1985), Stand by Me (1985), Samoloty, pocigi i samochody (1987), Young Guns (1988) i Sprawy wewntrzne (1990).

Muzyka na zawsze

Marinelli nadal prowadzi swoje hollywoodzkie studia jako jedyny waciciel, ustanawiajc w 1993 r. nazw handlow Music Forever. Nominacje do komercyjnych nagród telewizyjnych Marinellego coraz czciej obejmoway wygrane, midzy innymi nagrod AICP i nagrod ADDY w 1994 r. za kampanie komputerowe Apple , dwa srebrne Hugo Awards (1997) za prac z nagrodami Mercedes-Benz , Mobius i Telly w 1998 i 1999. Oprócz seriali telewizyjnych i filmów dokumentalnych, Marinelli w tym okresie ma na swoim koncie filmy fabularne, takie jak: Opuszczajc Las Vegas (1996), Timecode (2000) i Czowiek z Pól Elizejskich (2001).

Poziomy Audio Post

Marinelli jest wspózaoycielem i inkubatorem firmy wiadczcej usugi postprodukcyjne Levels Audio Post. Opracowany w padzierniku 1998 roku, Marinelli zaprojektowa i zainstalowa czwarte studio w Music Forever Studios i zatrudni miksera, Briana Riordana, jako swojego wspózaoyciela. Levels Audio Post otworzy swoje podwoje 16 lipca 1999 roku. Usprawnienie procesu postprodukcji zostao osignite poprzez przydzielenie specjalistów audio z ugruntowanymi referencjami muzycznymi do nadzorowania kadego projektu od pocztku do koca. Obiekt ProTools zawiera dwie sceny miksowania z dwikiem przestrzennym 5.1, projekcj 16 stóp i dodatkowymi pomieszczeniami do projektowania dwiku.

Po wczesnych sukcesach w gatunku reklam telewizyjnych, ich nowa technika produkcji zacza si sprawdza, a Audio Levels Post wypucio serial telewizyjny American Idol (2001), a nastpnie American Juniors (2003) i Viva La Bam (2003). Specjalnoci muzyczne obejmoway: Justin Timberlake : Down Home in Memphis (2003), Hilary Duff 's Island Bash (2003) i 2003 MTV Movie Awards .

Wspózaoyciel Brian Riordan otrzyma swoj pierwsz nominacj do Primetime Emmy Award (za miksowanie) w American Idol w 2003 i The Academy Awards w 2004. Riordan wykupi udzia Marinelli w Levels Audio Post w sierpniu 2004 i wydzierawi cz Levels Audio Post w Hollywood od Marinelli na kolejne dwa lata. Riordan jest trzykrotnym zdobywc nagrody Emmy.

Marinelli i jego pracownicy komponuj z nieokrelonego miejsca w dolinie San Fernando .

Polaroidy (makiety orkiestrowe)

Marinelli wyjanione w 1987 roku wywiadzie dla Zrobilimy to, co nazywamy Polaroids- zrobilimy cay wynik, zanim zosta nagrany przez orkiestr. (Str. 62) Uycie terminu polaroidy, które nazywane s teraz orkiestrowe makiet , by poyczony z natychmiastowego aparatu Polaroid , który dostarcza kolorowe odbitki chwil po zrobieniu zdjcia. W wywiadzie z 2007 roku Quincy Jones krótko omówi, w jaki sposób koncepcja polarioda zrewolucjonizowaa proces przepywu pracy w przemyle filmowym i nagraniowym.

Banks i Marinelli spdzali duo czasu asystujc kompozytorom filmowym w studiu i byli odpowiedzialni za pierwsz cyfrow syntez i samplowanie do filmu z Blue Thunder oraz zaprogramowali i wykonali pierwszy polaroid (symulacj orkiestrow) caej muzyki dla Kolor fioletowy".
O ile nam wiadomo, po raz pierwszy zostao to zrobione powiedzia Marinelli.
Sonar Prods. specjalizuje si w syntezie, The Hollywood Reporter , Bill Desowitz, 4 czerwca 1986.

Technologia syntezatorów bya kontrowersyjnym dodatkiem do przemysu filmowego, brak zrozumienia pochodzi od profesjonalnych muzyków orkiestrowych. Posiadanie syntezatora moe zminimalizowa potrzeb zatrudniania wikszej liczby muzyków. Dodatkowo, czas muzyków moe zosta skrócony poprzez zrealizowanie aranacji z syntezatorami w celu dopasowania do zmontowanego filmu przed wykonaniem partytury z orkiestr na ywo. (s. 70, 72). zwizek muzyków. (s. 72) Jako muzycy, Marinelli i Banks nie zapomnieli o tych obawach, ich propozycja skali dogrywania (skala syntezatora) zostaa zaakceptowana przez zwizek w 1985 roku. pacone za godzin wedug zawyonej stawki, z nieograniczon iloci dogrywania, dublowania lub czegokolwiek innego, do czego s wezwani (s. 72)

Orkiestracja i dyrygowanie

Na sposób rodzinny (2006)
Filharmonia w Los Angeles
In The Family Way  Los Angeles Philharmonic  The Hollywood Bowl, Hollywood CA, 25 sierpnia 2006
Kompozytor Anthony Marinelli (po lewej)
Aktorka/komik Julia Sweeney
Dyrygent Lucas Richman (po prawej)

Utwory orkiestrowe, które zyskay szersze uznanie Marinellemu, to midzy innymi partytura do filmu biograficznego Rozdzia 27 (2007), w której wykorzystano 60-osobow orkiestr, z partytur zblion instrumentalnie do Suity z Dziadka do orzechów Czajkowskiego . In the Family Way zostaa wykonana przez Orkiestr Filharmoniczn w Los Angeles , z udziaem komedii Julii Sweeney w Hollywood Bowl 25 i 26 sierpnia 2006 roku.

Marinelli skomponowa poemat dwikowy In the Family Way, z narracj pisarki/aktorki Julii Sweeney, zamówiony przez LA Philharmonic, 22-minutowy utwór, wykonywany przez 2 noce z 90-osobow orkiestr w Hollywood Bowl, oparty na adopcja dziecka z Chin i samotne podróe.
Nagradzany kompozytor filmowy, Music Connection , Dan Kimpel, 1 stycznia 2007

Na pocztku poczenie muzyka, aranera, orkiestratora i syntezatora byo bardzo podane. (s. 58). Póniej referencje i formalne wyksztacenie Marinellego day moliwo prowadzenia równie orkiestry. Marinelli stwierdzi, e umieci swoje syntezatory analogowe w magazynie i pracowa bez nich przez okoo dekad.

Oprócz komponowania Marinelli dyrygowa orkiestrami przy nastpujcych filmach fabularnych: Flynn (1993), Hacks (1997), Gideon (1998), Scar City (1998), The Runner(1999), Slow Burn (2000), 15 Minutes (2001) z Robertem De Niro i Edwardem Burnsem oraz Czowiek z Elysian Fields (2001) z Andym Garci , Mickiem Jaggerem i Olivi Williams . Do filmów telewizyjnych Don King: Only in America (1997) i Songs in Ordinary Time (2000) skomponowa i dyrygowa Marinelli.

Kariera filmowa

Marinelli pozna i studiowa style wielu wspóczesnych kompozytorów. Jego wczesne sukcesy w przemyle filmowym rozpoczy si pod patronatem kompozytora i producenta jazzu/popu Quincy Jonesa , kompozytora i dyrygenta muzyki klasycznej Arthura B. Rubinsteina , autora piosenek pop/disco i producenta Giorgio Morodera oraz kompozytora i aranera muzyki klasycznej rocka Jacka Nitzsche .

Dla Quincy'ego Jonesa, Marinelli i byy partner Brian Banks s uznawani za programowanie wystpów i syntezatorów na albumie Thriller Michaela Jacksona, w tym w utworze tytuowym. W filmie zapewnili przedprodukcyjne, zsyntetyzowane nagranie orkiestrowe partytury Quincy'ego Jonesa do The Color Purple (1985), co pozwolio Jonesowi i Stevenowi Spielbergowi dostosowa partytur podczas montau i zaprezentowa ukoczone dzieo muzykom orkiestrowym. Ostateczna cieka dwikowa filmu bya raczej zorkiestrowana ni zsyntetyzowana, z pewnymi wyjtkami; na przykad dwik przeciekajcego dachu spadajcego na puszki w salonie Cilie przechodzi w utwór muzyczny grany na afrykaskiej kalimbie . Dodatkowe tytuy, w których Marinelli pracowa przy produkcjach Quincy'ego Jonesa, to: ona Sluggera (1985), Tango i Cash (1989) oraz Cadillac Man (1990).

Zdobywca nagrody Emmy kompozytor i dyrygent Arthur B. Rubinstein polega na Marinelli i Banks przy skomponowanych przez Rubinsteina filmach, Blue Thunder (1983) i WarGames (1983). Marinelli jest równie zaliczany do punktacji Rubinsteina za najlepsze czasy (1986), a Marinelli i Banks s zaliczani do Stakeout (1987). Przyzwyczajony do pracy z klasycznie wyszkolonymi muzykami, Rubinstein doczy do grupy muzycznej z Marinelli, Banks i wokalistk Cynthi Morrow o nazwie The Beepers . Piosenki z The Beepers obejmuj Prawo Murphy'ego, piosenk przewodni dla Blue Thunder , Video Fever i Lekcja historii w WarGames .

Trzykrotny zdobywca Oscara Giorgio Moroder wykorzysta Marinelli i Banks na ciekach dwikowych do filmów Cat People (1982), Over the Top (1987), Let it Ride (1989). Solowa praca Marinellego z Moroderem obejmuje: The World (1988), The Never Ending Story II: The Next Chapter (1990), Moroder i Marinelli wspólnie skomponowali muzyk do Jackpot (1992). Zdobywca Oscara, kompozytor Jack Nitzsche, przyniós przemysowi Marinelli i Banksów zasugi w filmach Streets of Gold (1986), nominowanych do Oscara filmów Starman (1984) i Stand By Me (1986).

Znaczcym kamieniem milowym dla Marinelli i Banks byo skomponowanie oryginalnej cieki dwikowej do przeboju nr 1, Young Guns (1988), przed zakoczeniem wspópracy w 1993 roku. pracuje z reyserami, a nie w rolach drugoplanowych u innych kompozytorów. Po przejciu od spóki w Sonar Productions do jedynego waciciela Music Forever, Marinelli pracowa take przy reklamach telewizyjnych.

Marinelli kontynuowa komponowanie z filmowcem i kompozytorem Mikem Figgisem , piszc temat do filmu Opuszczajc Las Vegas w 1995 i wspókomponujc muzyk do Spraw Wewntrznych (1990), Timecode (2000) i Hotelu (2001). Timecode to 90-minutowy film eksperymentalny, wykonywany na ywo i nakrcony na czterech rcznych aparatach cyfrowych zsynchronizowanych w czasie. Scenariusz, czcy techniki komponowania muzyki z krceniem filmów, zosta opracowany podczas jednorazowych wystpów na próbach przez scenarzyst/reysera Figgisa i samych aktorów. Kady aktor nagrywa wasne notatki scenariuszowe na czystym, czterooktawowym papierze muzycznym, przy czym kada oktawa przedstawiaa widok z kamery, a pionowe separacje reprezentuj kad minut czasu pracy kamery. Film jest wywietlany z kadego punktu widzenia kamery, poniewa jedna czwarta ekranu, dialogów i muzyki okrela, która z czterech klatek ekranu jest aktywn klatk w danym momencie. Na specjalne pokazy w kinach w Los Angeles Figgis i Marinelli stworzyli alternatywne/spontaniczne miksy na ywo dialogów i muzyki z tyu teatru. Pozwolio to na rozwinicie nowych wtków fabularnych, poniewa widzowie mogli usysze dialogi z ramek ekranu, które nie byy aktywne w oryginalnie wydanej wersji.

Dr John (z lewej) i Anthony Marinelli
Anthony Marinelli i Dr. John komponuj muzyk do My Sexiest Year (2007)
Mój najseksowniejszy rok (2007)
Studio X, Seattle, Waszyngton

Marinelli skomponowa muzyk do cieszcego si uznaniem krytyków filmu dokumentalnego George'a Hickenloopera Mayor of the Sunset Strip (2004). Film jest montaem takich muzyków jak ( David Bowie , Cher , Blondie ); obsada przyjació Rodneya Bingenheimera z "A-listy", "Gowa Boga", jak ich nazywa. Bingenheimer zajmuje si autografami, staje si groupie, nieoczekiwanym twórc gwiazd poprzez swój modny punkowy klub, English Disco, a take jako dugoletni disc-jockey dla KROQ w Los Angeles.

Przykadowe pojedyncze osignicia Marinellego jako kompozytorów dla filmów fabularnych to: Czowiek z Pól Elizejskich (2001), z udziaem Andy'ego Garcii i Micka Jaggera , uznany przez krytyków film niezaleny Self Medicated (2005), kontrowersyjny rozdzia 27 Jarretta Schaefera (2007), biografia John Lennon 'zamachu s, My Sexiest Year (2007), który da Marinelli moliwo wykonywania i pisa piosenki z dr John i Jada Pinkett Smith ' s, The Human Umowy (2008). Ostatnio zrealizowane prace to: Altergeist (2014), napisany i wyreyserowany przez Tedi Sarafian , Medicine Men (2015), z udziaem Lizy Weil , Shawn Hatosy i James LeGros , oraz Midnight Return (2015), napisany i wyreyserowany przez Sally Sussman Morina .

Filmografia

Marinelli skomponowa muzyk do nastpujcych filmów:

Dyskografia

Marinelli dyskografia obejmuje: Michael Jackson s, Thriller (1983); Don Felder , Airborne (1983); Lionela Richiego , Nie mog zwolni (1983); Supertramp 's, Brother Where You Bound (1985); Kenny'ego Logginsa , Wczoraj, dzi, jutro (1988) i Powrót do Avalonu (1988). Marinelli wspópracowa z artystami nagrywajcymi: Jamesem Brownem , Herbem Alpertem , The Crystal Method , Billym Childsem i Quincy Jonesem . Marinelli aranuje i wykonuje klasyczne ballady i bolerka z Cindy Gomez i Asdru Sierra ( Ozomatli ) w wielojzycznym zespole zwanym Trio Retro.

Nagrody

Marinelli zosta uhonorowany nagrod Daytime Emmy Honors Award za wybitn reyseri muzyczn i kompozycj do serialu dramatycznego za prac nad Santa Babara (1986-87). Jego muzyka do filmu My Forgotten Man z 1993 roku przyniosa mu nominacj do nagrody AACTA . Jego prace obejmuj cieszce si uznaniem reklamy i ogoszenia publiczne, takie jak wersja z jajkiem sadzonym This Is Your Brain on Drugs (1987), któr Entertainment Weekly uzna za ósm najlepsz reklam wszechczasów.

Rok Nominowany/praca Nagroda Wynik
1986 Santa Barbara NBC (1986-87) Nagroda Daytime Emmy Honors za
wybitn reyseri muzyczn i kompozycj do serialu dramatycznego
Wygraa
1990 Calif. Department of Health Services Caa kampania Nagroda Clio Wygraa
1990 California Anti Smoking Popielniczka Nagroda Clio Mianowany
1990 California rzecznik ds. przeciwdziaania paleniu Nagroda Clio Mianowany
1990 Jabko Rewolucja Przemysowa Nagroda Clio Mianowany
1990 Apple Kompletna Kampania Nagroda Clio Mianowany
1992 GE: Reklama telewizyjna ZAPPA Nagroda Srebrnego Lwa w Cannes Wygraa
1992 Apple Kompletna kampania telewizyjna (1992) Nagroda Clio Wygraa
1992 Telewizor jabkowy Kareem (1992) Nagroda Clio Wygraa
1993 Jabkowe Spotkanie (1993) Nagroda Clio Wygraa
1992 Apple Newton atwiejsze Nagroda Clio Mianowany
1992 California Anti Smoking Pene wsparcie Nagroda Clio Mianowany
1992 Apple Kompletna Kampania Nagroda Clio Mianowany
1992 Zwiastun filmu Biuro Komunikacji Ziemi Nagroda Clio Mianowany
1993 Jabko Gdzie jest Newton Nagroda Clio Mianowany
1993 Kampania telewizyjna Apple Powerbook nr 1 Nagroda Clio Mianowany
1993 Apple kampania telewizyjna (1993) Nagroda Clio Mianowany
1993 Apple Newton Kampania telewizyjna nr 1 Nagroda Clio Mianowany
1993 Flynn (alias Mój zapomniany czowiek ) Nagroda AACTA za
najlepsz oryginaln muzyk z Billym Childsem
Mianowany
1994 Jabko Kim jest Newton (1994) Nagroda AICP Wygraa
1994 Jabko Kolacja Nagroda AICP Wygraa
1994 Kampania telewizyjna Apple Powerbook Nagroda ADDY Wygraa
1994 Kampania telewizyjna Apple Diner Nagroda ADDY Wygraa
1995 AAA Dziedzictwo Indyjska Nagroda Telly Wygraa
1996 Suwaki " "In Dino Veritas" Nagroda MPSE Golden Reel Mianowany
1997 Kategoria SUV Mercedesa Smooth Ride (1997) Srebrna Nagroda Hugo Wygraa
1997 Kategoria motoryzacyjna Mercedesa Smooth Ride Srebrna Nagroda Hugo Wygraa
1997 Zota Plakietka Mercedesa Smooth Ride / Midzynarodowy Konkurs Telewizyjny w Chicago Srebrna Nagroda Hugo Wygraa
1998 Muzyka Grillmaster Manifest Nagroda Mobiusa Wygraa
1998 Agencja Grillmaster Manifest Nagroda Mobiusa Wygraa
1999 Muzyka Sharp Health Care Wheel Nagroda Telly Wygraa
1999 Agencja Sharp Health Care Wheel Nagroda Telly Wygraa
2008 Najlepsza oryginalna cieka dwikowa do rozdziau 27 Nagrody za pierwsze pórocze Mianowany

Bibliografia

Zewntrzne linki

Opiniones de nuestros usuarios

Martin Andrzejewski

Podoba mi się ta strona, a artykuł o Antoniego Marinellego jest tym, którego szukałem.

Sylwia Brzeziński

Wpis _zmienna bardzo mi się przydał.

Stanislaw Grabowski

Świetny post o Antoniego Marinellego.

Patrick Leszczyński

Język wygląda na stary, ale informacje są wiarygodne i ogólnie wszystko, co napisano o Antoniego Marinellego, daje dużo pewności.